Zoek jij een afwisselende en verantwoordelijke functie met een grote mate van zelfstandigheid en veel telefonisch en online klantcontact? Wil je werken bij een landelijke verzekeraar met het label “Great Place To Work”? Dit is je kans dus lees snel verder!
Univé Noord-Holland is één van de acht Regionale Univé’s. Met een werkgebied dat zich uitstrekt van Den Helder tot het noordelijke deel van het Groene Hart én Zwolle. Klanten kunnen bij hen terecht voor verzekeringen, hypotheken en andere diensten die zekerheid bieden. Voor elke klant is er altijd iemand van Univé in de buurt, fysiek in één van onze twaalf advieswinkels in de regio, telefonisch of online via de Mijn Univé App. Mooi toch? Onze circa 170 particuliere en zakelijke adviseurs krijgen ondersteuning vanuit ons hoofdkantoor in Heerhugowaard van ongeveer 80 collega’s als het gaat om financiën, marketing, communicatie, HRM, ICT, schadeafwikkeling en compliance.
Je werkt als adviseur op onze Ondernemersdesk waar je dagelijks telefonisch advies geeft over (nieuwe) verzekeringen. Daarnaast beantwoord je vragen over wijzigingen en schades. Je geeft deskundig advies aan (potentiële) zakelijke relaties over zakelijke verzekeringen. Waar dit kan, moedig je klanten aan om zaken online te regelen. Gemiddeld spreek je 24 klanten per dag en daarnaast verwerk je de binnengekomen e-mail. Naast het telefonisch contact met de klant zorg je ervoor dat de aanvragen administratief worden verwerkt in onze systemen. Om deze functie te vervullen heb je bij voorkeur affiniteit met de doelgroep en ben je instaat om een langdurige relatie met de klant op te bouwen. Je kent de branche en je volgt belangrijke ontwikkelingen in de markt. Ook voer je met zakelijke relaties onderhoudsgesprekken om de bestaande verzekeringen door te lopen en nieuwe risico’s af te dekken.
Een uitdagende functie binnen een stabiel en gezond bedrijf dat goed voor haar mensen zorgt, voor 32 tot 40 uur per week.
Een greep uit onze belangrijkste arbeidsvoorwaarden: