fbpx
Landelijk
36 uur per week
Sociaal Domein

Secretaresse

Lijkt het je leuk om te werken bij een gemeente of woningcorporatie en ook nog eens bij jou in de buurt? B&P Professionals helpt je hierbij. Lees snel verder om te kijken of de functieomschrijving aansluit op jouw kennis en kunde!

Interessante baan?
Solliciteer nu

Organisatie

Nederland telt 342 gemeentes. Dit betekend dat er kansen genoeg zijn! Aan de hand van je wensen kijken wij zorgvuldig welke gemeente het best passend is voor je. 

Ook binnen de Woningcorporatie-sector zijn er kansen genoeg. Nederland telt op dit moment 279 woningcorporaties. 

Functie

Als secretaresse ben je het eerste gezicht van de afdeling.

Je ontvangt bezoekers en fungeert als vraagbaak. Door te weten wat er speelt op de afdeling weet je de dienstverlening naar een hoger niveau te tillen. Veelal ondersteunt de secretaresse de afdelingshoofd en eventuele teamleiders. Dit doe je natuurlijk niet alleen, maar samen met je collega(s).

Hoe maak je het waar?

  • Je bent gewend om te werken met Teams, Outlook en maakt nieuwe programma’s snel eigen;
  • Mail- en agendabeheer is een essentieel onderdeel van je werk. Je leest en denkt mee, participeert en acteert daarop;
  • Je voert de regie over de agenda van het afdelingshoofd en de teamleiders. Wekelijks heb je samen met je collega’s agendaoverleg;
  • Je verwerkt op juiste wijze post, mail, klantvragen en correspondentie zodanig dat deze tijdig en correct verzonden worden;
  • Je bereidt op eenduidige wijze (staf)vergaderingen voor: agenda's maken, stukken en notuleren van de vergaderingen, actie- en besluitenlijsten opstellen;
  • Je bewaakt de voortgang van de actiepunten;
  • Je beheert en reserveert ook de vergaderruimtes van de afdeling, organiseert het afdelingsoverleg en andere personele bijeenkomsten zoals jubilea en afscheid;
  • Je zorgt voor administratieve ondersteuning, documentbeheer en maakt indien nodig inkooporders aan;
  • Tevens ga je secretariële processen optimaliseren.

Functie eisen

  • Opleiding m.b.t. de functie;
  • Enkele jaren werkervaring;
  • Ervaring met de gevraagde werkzaamheden is een pré;
  • Naast je vriendelijke persoonlijkheid herken jij jezelf in de volgende competenties: samenwerken, klantgerichtheid, communicatieve vaardigheden en aanpassingsvermogen;
  • De volgende trefwoorden zijn zeker van toepassing: zelfstandig, (pro-)actief, accuraat en stressbestendig;
  • Je hebt een uitstekende mondelinge en schriftelijke beheersing van de Nederlandse taal;
  • Je onderhoudt contacten met externe partijen en interne netwerken.
Aanbod
  • Uitstekend startsalaris ;
  • 8,33% vakantietoeslag;
  • 25 vakantiedagen per jaar naar rato;
  • Pensioen conform NBBU-CAO;
  • Reiskosten van 0,21 per gereden km bij eigen vervoer of volledige ov-vergoeding;
  • Thuiswerkvergoeding van €2,- per thuiswerkdag;
  • Faciliteiten voor een goede vitale thuiswerkplek;
  • Diverse opleidingsmogelijkheden die aansluiten bij jouw wensen en ontwikkelrichting;
  • Deelname aan leuke uitjes en bijeenkomsten;
  • Goede en persoonlijke begeleiding door de interne organisatie van B&P Professionals;
B&P in beeld
Sollicitatieformulier
Voornaam is een verplicht veld.
Achternaam is een verplicht veld.
E-mailadres is een verplicht veld.
Telefoon is een verplicht veld.
Deel deze vacature
Whatsapp