Krijg je er energie van om schades op een zeer hoog serviceniveau te behandelen? Kijk je graag verder dan de ‘standaard’ mogelijkheden en voorwaarden? Vind je het leuk om klanten op een persoonlijke manier te begeleiden met hun specifieke schade en heb je een goed inlevingsvermogen? Lees dan verder..
Onze opdrachtgever focust zich op vermogende particulieren, ondernemers en families met bijzondere bezittingen en hobby’s. Door de jaren heen hebben zij veel kennis opgebouwd over en zich gespecialiseerd in deze doelgroep. Interne vakspecialisten, maatwerkproducten en gespecialiseerde verzekeraars vormen hiervoor de perfecte mix. Samen zorgen zij voor de beste oplossing op verzekeringsgebied. Eén van de zeer weinige verzekeringskantoren in Nederland, die zich hebben toegelegd op dit kleine, maar bijzondere marktsegment. Dat is wat hen onderscheidt in de verzekeringsmarkt.
Gevestigd in regio Utrecht en met een team van ca 30 professionals bedienen zij de private insurance markt. Maatwerk is standaard. FD Gazelle Award ontvangen voor snelgroeiend bedrijf in de verzekeringsbranche. Streven naar een 9+ klantbeleving en doen daar alles voor. Extern formeel en intern informeel en persoonlijk. Veel vrijheid, verantwoordelijkheid en focus op persoonlijke ontwikkeling gericht op jouw talenten. Een mooie inpandige bar waar geregeld een borrel wordt gedronken om successen te vieren. Kernwaarden zijn: oprecht helpen, net een stapje extra en persoonlijke betrokkenheid. Daarmee maken zij het verschil!
Een schade is voor klanten vaak hét moment van de waarheid! Jij bent het aanspreekpunt voor de klant tijdens het gehele schadeproces. Je behandelt schades vanuit het klantperspectief en weet de klanten, ongeacht het bericht, uiteindelijk een goed gevoel te geven. Hierbij zoek je een goede balans tussen een ietwat formele communicatie met klanten en tegelijkertijd toch relaties een gevoel van persoonlijke betrokkenheid te geven?