fbpx
Huissen
32 uur per week
Sociaal Domein

Medewerker Klantenservice

Ben jij een ervaren klantenservice medewerker? Heb je ook ervaring binnen woningcorporaties of heb je kennis van technische zaken? Dan is deze werkgelegenheid wellicht wat voor jou!
Waardwonen is namelijk op zoek naar een klantenservice medewerker die het team komt versterken. Lees snel verder en kom erachter of Waardwonen bij je past.

Interessante baan?
Solliciteer nu

Organisatie

Waardwonen is een woningcorporatie die bijna 4.000 woningen verhuurt in de gemeenten Lingewaard en Berg en Dal. We zijn er vooral voor mensen met een lager inkomen.

We zijn er voor alle huurders, van starter tot senior en van urgent woningzoekende tot statushouder. Ook huurders die speciale woonwensen hebben of ondersteuning nodig hebben, vinden bij ons een thuis. Samen met onze partners zorgen we ervoor dat onze huurders een betaalbare, veilige, leefbare en prettige woonplek hebben.

Plaats in de organisatie

Medewerker klantenservice valt onder de Front-office 1e lijn, team klantenservice, ressorteert hiërarchisch onder de Manager Klant & Wonen, maar wordt dagelijks aangestuurd door de Coördinator Klantenservice & Verhuur.

Functie

  • Je bent verantwoordelijk voor het beantwoorden van circa 80% van de meest voorkomende gestelde vragen, telefonisch, digitaal of aan de balie.
  • Je verstrekt algemene informatie en informeert over specifieke procedures zoals: het huurproces, woonruimteverdeling, urgentieproces, klachtenprocedures, ZAV en dergelijke.
  • Je biedt huurders, binnen de gestelde kaders betalingsregelingen aan en bevestigd deze.
  • Je bent op de hoogte van relevante en actuele informatie en procedures
  • Je verwijst en verbindt correct door naar de juiste persoon of afdeling binnen de organisatie en registreert alle klantcontacten in het klantvolgsysteem.
  • Je houdt de gegevens van woningzoekende en huurders actueel en stelt de kennisbank mede op en bewaakt de actualiteit van de informatie.
  • Je monitort sociale media en actualiseert de huurdersinformatie van de website.
  • Je neemt onderhoud verzoeken aan en verzorgt de administratieve verwerking ervan
  • Je plant binnen kaders de reparatie- en onderhoudsopdrachten voor de eigen onderhoudsdienst of voor de uitvoering door aannemers klantvriendelijk, efficiënt en verzorgt administratieve afhandeling van opdrachtbonnen en facturen.

Functie eisen

  • Je hebt een afgeronde MBO opleiding
  • Kennis van en ervaring met klantcontact
  • Kennis van voor de functie relevante procedures
  • Inhoudelijke kennis van serviceonderhoud
  • Secretariële- administratieve werkzaamheden
  • Je maakt automatiseringssystemen snel eigen
Aanbod
  • Uitstekend salaris conform CAO Woondiensten
  • 25 wettelijke vakantiedagen
  • 8.3% vakantiegeld
  • B&P begeleiding
  • Cursussen/Opleidingsmogelijkheden
B&P in beeld
Sollicitatieformulier
Voornaam is een verplicht veld.
Achternaam is een verplicht veld.
E-mailadres is een verplicht veld.
Telefoon is een verplicht veld.
Deel deze vacature
Whatsapp