Amersfoort
36 uur per week
Marktconform
Bancair & Verzekeren

Medewerker Centraal Klachten Management

Heb jij hypothecaire ervaring, weet je hoe hypotheken in elkaar zitten, kun je verschillende hypotheken noemen en weet jij iets af van bijvoorbeeld looptijden? Als jij graag cases uitzoekt en deze op een nette manier kunt beantwoorden, dan is deze opdracht wat voor jou!

Interessante baan?
Solliciteer nu

Organisatie

Voor onze klant in de omgeving Amersfoort zoeken wij een medewerker Centraal Klachten Management voor langere periode op detacheringsbasis bij deze leuke organisatie.

Functie

De Medewerker Centraal Klachten Management reageert schriftelijk op klachten van klanten die ook schriftelijk binnenkomen. Dit vraagt een goede analyse van de brief van de klant; wat vraagt de klant precies, waar is hij niet tevreden over? Vervolgens analyseer je wat er in het proces is gebeurd en wat anders had moeten verlopen. En dit giet je in een net antwoord terug aan de klant. Hiervoor heb je contact met diverse andere afdelingen. Indien nodig zoek je telefonisch contact met de klant, dit komt echter niet vaak voor. Belangrijk is sterk analytisch vermogen. Ervaring met klantcontact en het liefst met het schrijven van officiële brieven is zeer gewenst. Kandidaten die in aanmerking willen komen moeten de Nederlandse taal goed beheersen en foutloos Nederlands kunnen schrijven. Als medewerker Klachten Management zorg je voor de registratie van en de controle op de voortgang en de afhandeling van schriftelijke klachten bij deze opdrachtgever.

In deze soms hectische functie zorg je voor:

  • Het behandelen van klachten en het analyseren van klachten t.b.v. procesverbeteringen;
  • Een juiste wijze van aannemen en registreren en categoriseren van klachten die schriftelijk binnen komen;
  • Op basis van de gemelde klacht zoeken naar mogelijke oorzaken en daarmee oplossingsrichtingen;
  • Het bijhouden en terugkoppelen van klachten aan het management en de interne organisatie;
  • Het resultaat van de afhandeling van de klacht doorgeven aan de indiener per e-mail, per brief of telefonisch.

Functie eisen

  • Minimaal het hebben van een MBO niveau 4 of HBO diploma;
  • Hypothecaire kennis;
  • Expertise met klachten behandelen;
  • Nederlandse taalbeheersing.
Aanbod
  • Detacheringsovereenkomst voor bepaalde tijd;
  • Uitstekend salaris en goede secundaire voorwaarden als reiskosten, vakantiegeld, vakantiedagen en pensioen conform CAO;
  • We investeren in jou door het aanbieden van opleidingen en trainingen, maar ook in persoonlijke ontwikkeling;
  • Deelname aan leuke bijeenkomsten en uitjes georganiseerd door B&P Professionals;
  • Begeleiding, aandacht en betrokkenheid middels fieldmanagement;
  • Onderdeel worden van een leuke en informele organisatie waarbij “de mens centraal staat”.
B&P in beeld
Sollicitatieformulier
Voornaam is een verplicht veld.
Achternaam is een verplicht veld.
E-mailadres is een verplicht veld.
Deel deze vacature
Mail Whatsapp