Heb jij hypothecaire ervaring, weet je hoe hypotheken in elkaar zitten, kun je verschillende hypotheken noemen en weet jij iets af van bijvoorbeeld looptijden? Als jij graag cases uitzoekt en deze op een nette manier kunt beantwoorden, dan is deze opdracht wat voor jou!
De Medewerker Centraal Klachten Management reageert schriftelijk op klachten van klanten die ook schriftelijk binnenkomen. Dit vraagt een goede analyse van de brief van de klant; wat vraagt de klant precies, waar is hij niet tevreden over? Vervolgens analyseer je wat er in het proces is gebeurd en wat anders had moeten verlopen. En dit giet je in een net antwoord terug aan de klant. Hiervoor heb je contact met diverse andere afdelingen. Indien nodig zoek je telefonisch contact met de klant, dit komt echter niet vaak voor.
Belangrijk is dat je beschikt over een sterk analytisch vermogen, ervaring met klantcontact en het liefst met het schrijven van officiële brieven. Kandidaten die in aanmerking willen komen moeten de Nederlandse taal goed beheersen en foutloos Nederlands kunnen schrijven. Als medewerker Klachten Management zorg je voor de registratie van en de controle op de voortgang en de afhandeling van schriftelijke klachten bij deze opdrachtgever.
In deze soms hectische functie zorg je voor: