Meerdere locaties in Nederland
36 uur per week
Marktconform
Bancair & Verzekeren

Medewerker Adviseur Klantenservice Particulieren

Stel je eens voor … een glimlach op het gezicht van de klanten, nadat jij ze super goed geholpen hebt. Jij kan dit verschil maken door als Adviseur Klantenservice Particulieren de juiste vragen te stellen, hét passende antwoord te geven en dat allemaal op het gebied van betalen, sparen en verzekeren.

Interessante baan?
Solliciteer nu

Organisatie

Een grote landelijke opdrachtgever in de bancaire sector.

Functie

  • Je maakt klanten blij! Wees hét visitekaartje van het bedrijf en beantwoord vragen van particuliere klanten via telefoon, chat en mail.
  • Je helpt klanten graag. Beantwoord alle vragen van particuliere klanten als het gaat om betalen, sparen en verzekeren. Van het openen van een nieuwe betaalrekening tot het adviseren over een passende reisverzekering.
  • Je signaleert kansen. Creëer mogelijkheden voor een nog beter advies. Herken de vraag achter de vraag en durf dit met jouw gezonde dosis lef bespreekbaar te maken.
  • Je werkt aan je eigen ontwikkeling. Blijf jezelf elke dag ontwikkelen door te doen en feedback te vragen. Blijf jouw vakmanschap en kennis doelgericht verbeteren met behulp van het uitgebreide aanbod van trainingen.

Gedurende een opleidingsperiode van 3 weken krijg je vakinhoudelijke- en competentietrainingen. Deze opleiding vindt plaats van maandag t/m vrijdag van 9.00-16.30 uur. Hiermee leg je een goede basis, waarna je start met het ‘learning on the job’- traject. Je wordt door je teamcoach gecoacht en door ervaren collega’s begeleid zodat jij kan uitgroeien tot een 9+ adviseur. . In deze 8 weken staat je groei en ontwikkeling centraal. Na deze 8 weken ga je naar je een bankenteam. Ook in het bankenteam word je gefaciliteerd in je ontwikkeling als adviseur klantenservice Particulieren. Een mooie start van jouw loopbaan, pak jij deze kans?”

Functie eisen

Natuurlijk ben jij klantgericht, enthousiast, een ster in communicatie en flexibel inzetbaar. Juist die eigenschappen maken jou tot een goede Adviseur Klantenservice Particulieren, zeker in combinatie met:

  • minimaal een afgeronde mbo-opleiding niveau 4;
  • een diploma Wft Basis vóór start van de opleiding;
  • één á drie jaar werkervaring in een dienstverlenende (bij)baan;
  • de drive om binnen drie maanden na start het diploma Wft Schade Particulieren te halen.
Aanbod
  • Detacheringsovereenkomst voor bepaalde tijd;
  • Uitstekend salaris en goede secundaire voorwaarden als reiskosten, vakantiegeld, vakantiedagen en pensioen conform CAO;
  • We investeren in jou door het aanbieden van opleidingen en trainingen, maar ook in persoonlijke ontwikkeling;
  • Deelname aan leuke bijeenkomsten en uitjes georganiseerd door B&P Professionals;
  • Begeleiding, aandacht en betrokkenheid middels fieldmanagement;
  • Onderdeel worden van een leuke en informele organisatie waarbij “de mens centraal staat”.


B&P in beeld
Sollicitatieformulier
Voornaam is een verplicht veld.
Achternaam is een verplicht veld.
E-mailadres is een verplicht veld.
Deel deze vacature
Mail Whatsapp