Heb jij affiniteit met de financiele dienstverlening en vind
jij grootzakelijke klanten een interessante portefeuille? Wil je wel
klantcontact maar wel de tijd hebben voor een goed, inhoudelijk gesprek en hen
begeleiden in het proces?
Wat ga je doen
Als Klant Support Specialist draag je bij door het
realiseren van een hoge klanttevredenheid. Je bent het telefonische
aanspreekpunt voor de Grootzakelijke klanten van de bank. Je inventariseert,
adviseert, leidt door of handelt klantvragen zelfstandig af op het gebied van
(inter-)nationaal betalingsverkeer. Daarnaast heb je een regierol in de
commerciële klantprocessen en je draagt bij aan een positieve klantbeleving.
Een verantwoordelijkheid met impact, die je vormgeeft met een flexibele houding
en uitstekende communicatievaardigheden, om zo een bijdrage te leveren aan een
goede bereikbaarheid en excellente klantbediening voor deze klanten.
Opleiding in grote
lijnen
Tijdens het opleidingsprogramma word
jij in zeven weken volledig voorbereid om als Klant Support Specialist in de
praktijk aan de slag te kunnen gaan. De eerste drie weken richten zich op
basiskennis. De vier opeenvolgende weken word jij gekoppeld aan een buddy die
jouw aanspreekpunt is en jou helpt met de benodigde vaardigheden en
competenties te ontwikkelen.
Must haves
Een MBO4 diploma met enkele jaren werkervaring of een HBO
diploma;
Affiniteit met financiële dienstverlening en zakelijke
klanten;
Communicatief vaardig in Nederlandse taal in woord en
geschrift.
Ervaring met telefonisch klantcontact en een positieve.
Enthousiaste houding.
Minimaal 32 uur per week beschikbaar.
een jaarcontract
een salaris tussen de € 2.600,- en € 2.950,- b.p.m op basis van 36 uur en afhankelijk van werkervaring
goede secundaire voorwaarden als thuiswerkvergoeding incl internetvergoeding, reiskostenvergoeding, 8,33% vakantietoeslag, 13de maand, pensioen, 25 vakantiedagen;
goede begeleiding van B&P, leuke uitjes en feesten, workshops en gave vervolgopdrachten of een dienstverband na dit jaar bij de opdrachtgever.