fbpx
Utrecht / Hybride
36 uur per week
Bancair Particulier

Hypotheekacceptant

Wil je werken bij een bank die maatschappelijke impact maakt?
Ben jij een resultaatgerichte hypotheekacceptant? Dan zoeken wij jou!
Interessante baan?
Solliciteer nu

Organisatie

Het serviceteam is verantwoordelijk voor het verlenen van een optimale service aan alle klanten en intermediairs.
Binnen een informele en open sfeer werk je samen en draag je bij aan het realiseren van de woonwens van de klant.

Functie

  • Je bent verantwoordelijk voor de beoordeling en verwerking van hypotheekaanvragen die door de adviseurs worden ingediend;

  • Je analyseert, beoordeelt en controleert hypotheekdossiers op inhoud en dwarsverbanden. Je fiatteert zelfstandig aanvragen en motiveert eventuele afwijzingen;

  • Je bent een volwaardig sparringpartner voor de adviseur en denkt mee over alternatieven en levert maatwerk. Hierdoor ben je (mede) verantwoordelijk voor het onderhouden van een goede relatie met de adviseurs;

  • Je zorgt voor efficiënte verwerking en afhandeling van hypotheekdossiers. Knelpunten, afwijkingen en uitval signaleer en analyseer je zelfstandig en ook verbetervoorstellen pak jij zelf actief op;

  • Je bent een bevlogen en klantgerichte medewerker die zich betrokken voelt bij de maatschappelijke missie van onze bank;

  • Je bent een teamplayer, je bent mensgericht en zoekt verbinding met collega’s.

Functie eisen

  • Je hebt een goed inlevingsvermogen en je schakelt zonder moeite in verschillende telefoongesprekken;

  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;

  • Verantwoordelijkheid voelen om dossiers op orde te hebben;

  • Ambitie om van een fijn en hecht team onderdeel te zijn;

  • HBO werk- en denkniveau;

  • WFT Basis, WFT Hypothecair Krediet en WFT Vermogen (Indien Vermogen nog niet behaald is, dan dien je dit binnen 1 jaar te behalen);

  • Kennis van Wet- en regelgeving en actuele gebeurtenissen op hypotheekgebied;

  • Kennis van de impact van life-events op de financiële weerbaarheid van klanten;

  • Bij voorkeur basiskennis van operationeel management, Lean management en continu verbeteren

Aanbod

De arbeidsvoorwaarden zijn als volgt en gebaseerd op een opdracht binnen Rabobank:

  • Arbeidsovereenkomst voor de duur van de opdracht, met uitzicht op vast contract;

  • Uitstekend salaris o.b.v. kennis en ervaring;

  • 13e maand;

  • 8,33% vakantietoeslag;

  • 25 vakantiedagen per jaar naar rato;

  • Opbouw Pensioen via Stipp pensioenregeling (bedrijfstakpensioenfonds);

  • Reiskosten van 0,23 per gereden km bij eigen vervoer of OV vergoeding;

  • Thuiswerkvergoeding van €2,- per thuiswerkdag;

  • Faciliteiten voor een goede vitale thuiswerkplek. Budget van €250 euro voor de aanschaf van een tweede scherm of goede bureaustoel etc.;

  • Diverse opleidingsmogelijkheden waaronder WFT’s , yellow/green belt of andere relevante opleidingen die aansluiten bij jouw wensen en ontwikkelrichting;

  • Deelname aan leuke uitjes en bijeenkomsten;

  • Goede en persoonlijke begeleiding door de interne organisatie van B&P Professionals.

B&P in beeld
Sollicitatieformulier
Voornaam is een verplicht veld.
Achternaam is een verplicht veld.
E-mailadres is een verplicht veld.
Telefoon is een verplicht veld.
Deel deze vacature
Whatsapp