fbpx
Rotterdam/Vlaardingen
36 uur per week
2800-4500
Bancair Zakelijk

Financieel Adviseur Zakelijke Markt

Actief netwerken en acquisitie creatief invullen. Zo zet jij als financieel adviseur SNS op de kaart als laagdrempelige, no-nonsense financieel dienstverlener voor de kleinere ondernemer in de regio Rotterdam/Vlaardingen.

Interessante baan?
Solliciteer nu

Organisatie

SNS is als onderdeel van de Volksbank de vierde bank van Nederland. Met zo’n 2.700 medewerkers zijn zij groot genoeg om iets te veranderen in de sector. Tegelijkertijd zijn zij klein genoeg om daadkrachtig en menselijk te zijn. Met de circa dertig adviseurs op de vier kantoren in Rotterdam en Vlaardingen werken zij aan hetzelfde doel: bankieren verrassend normaal maken. De werkwijze is laagdrempelig, zij zetten graag samen de schouders eronder en hebben iets over voor elkaar. Door open te zijn naar de ander en samen te streven naar verbetering maken zij elkaar sterker.

Agile denken en doen bij de Volksbank

De héle organisatie is agile ingericht. Dit betekent dat de klant centraal staat bij alles wat zij doen. In zelfstandige, multidisciplinaire klantreisteams maken zij de reis die klanten afleggen binnen de kanalen zo relevant en persoonlijk mogelijk. De verantwoordelijkheid ligt bij de agile klantreisteams en leidinggevenden staan in dienst van deze teams. Als collega’s werken we resultaatgericht samen en zij willen blijven leren en verbeteren. Samen maken zij de organisatie wendbaarder en gaan zij nog meer impact maken voor de klanten en op de maatschappij.

Functie

Veel mkb-ondernemers in de regio zoeken een goede partner voor hun bedrijfshypotheek en financieel advies. Lang niet allemaal weten ze dat er een bank is waar je als kleinere ondernemer welkom bent en de persoonlijke aandacht en oplossingen krijgt die je zoekt. Vanuit jouw pioniersrol maak je hen enthousiast voor de SNS-dienstverlening en bouw je een zakelijke portefeuille op met veel potentieel waarvan jij namens SNS het gezicht bent.

Mailings opzetten, nieuwbouwprojecten bezoeken, gesprekken aanknopen met projectontwikkelaars, deelnemen aan bijeenkomsten, zelf presentaties organiseren. Je bepaalt zelf welke activiteiten je allemaal opneemt in je plan om in contact te komen met regionale ondernemers. Jouw enthousiasme en goede ideeën voor het ontwikkelen van de zakelijke markt breng je over op je collega-adviseurs op de kantoren in jouw regio. Door hen te betrekken bij jouw doordachte plannen en de uitvoering daarvan zorg je dat je zelf steeds tijd overhoudt voor de acquisitie van nieuwe klanten.

Actief bewerken van de zakelijke markt in de regio Rotterdam/Vlaardingen.

Jouw verantwoordelijkheden op een rij:

  • Opstellen en uitvoeren van een acquisitieplan.
  • Op- en uitbouwen van een zakelijk netwerk met ondernemers, accountants en projectontwikkelaars, onder meer door actief deel te nemen aan netwerkbijeenkomsten.
  • Genereren van leads die je collega-adviseurs opvolgen.
  • Aanjagen van collega-adviseurs bij het ontwikkelen en uitrollen van activiteiten voor de zakelijke markt.
  • Ondersteunen van collega’s bij zakelijke financieringsaanvragen.
  • Verdiepen in – en inspelen op – ontwikkelingen in de markt.


Functie eisen

Succesvolle leads en een goed gevulde zakelijke portefeuille realiseren: daar word jij blij van. Je legt vlot contact met uiteenlopende stakeholders en bent een professionele, waardevolle gesprekspartner op alle niveaus. Door je speelruimte te gebruiken, daadkracht te tonen en actief je ideeën, doelstellingen en enthousiasme te delen ga je voor een resultaatgerichte samenwerking met klanten en collega’s. Waarbij je inzet op verbetering, vernieuwing en verbinding.

Verder heb je:

  • Hbo-werk- en -denkniveau en minimaal drie jaar werkervaring met een zwaartepunt op acquisitie.
  • Ervaring met sales in een zakelijke omgeving.
  • Kennis van en ervaring met (klein)zakelijke dienstverlening en bancaire processen.
  • Affiniteit met de mkb-doelgroep.
  • De certificaten WFT Basis, Vermogen en Hypothecair Krediet, of je bent gemotiveerd om die te behalen.
  • Het diploma NIBE Zakelijke Kredietverlening, of je bent gemotiveerd dit te behalen.
  • Een rijbewijs B.
Aanbod
  • Overeenkomst met een bruto start salaris van €2.800-4.500,- per maand op basis van 36 uur;
  • Secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals bijvoorbeeld: vakantiegeld, reiskosten, 13e maand;
  • Veel doorgroeimogelijkheden bij grote opdrachtgevers;
  • Wij investeren in jou door middel van het aanbieden van opleidingen en trainingen, persoonlijke ontwikkeling staat hoog in het vaandel;
  • Persoonlijke coach ter begeleiding van jouw ontwikkeling en carrière;
  • Onderdeel worden van een leuke en informele organisatie waarbij ''plezier'' en ''Ontwikkeling'' voorop staan.
B&P in beeld
Sollicitatieformulier
Voornaam is een verplicht veld.
Achternaam is een verplicht veld.
E-mailadres is een verplicht veld.
Telefoon is een verplicht veld.
Deel deze vacature
Whatsapp