Ben jij de Financieel Adviseur die de kans aanpakt een nieuwe draai aan jouw carrière te geven, jouw vaardigheden verder gaat ontwikkelen door onze klanten te helpen om zelfverzekerd financiële keuzes te kunnen maken? Ontdek jouw mogelijkheden!
Voor onze toonaangevende klant binnen de financiële dienstverlening, waar ontwikkeling en de mens centraal staan.
Als Financieel Adviseur A CBP beantwoord je de eenvoudige klantvragen binnen de scope van CBP die zowel telefonisch, virtueel of via Siebel binnenkomen. Uitgangspunt is het begeleiden van de klant naar de juiste oplossing op basis van zijn behoefte, waarbij je deze het gevoel geeft dat hij direct geholpen is. Dat kan ook betekenen dat je, wanneer de klant hier de voorkeur voor heeft, een direct gesprek voert bij passende doelgroepen. Wanneer de vraag complexer is zet je deze door naar de 2e lijnsopvang FA B CBP of plan je hiervoor een beheergesprek in. Daarnaast bel je proactief klanten uit verschillende doelgroepen voor het maken van een afspraak voor een beheergesprek en plant deze in bij een FA B.
Ook andere beheerwerkzaamheden (bijv. bureaurevisie OWP/Opeet) behoren tot je taken. Je werkt op basis van de skills waar je goed in bent. Als Financieel Adviseur A binnen CBP is je werk gevarieerd: zowel op inhoud als door de kanalen waarvoor je opgesteld staat. Het werkt betreft inbound en/of outbound bellen.