fbpx
Utrecht
36 uur per week
CDD & Compliance

FEC Analist A (junior)- Klantoffboarding

De kranten staan er vol mee: drugscriminaliteit, mensenhandel, (faillissementsfraude) en ga zo maar door. Wat met deze activiteiten “verdiend” wordt zal op enig moment witgewassen worden.

Ben jij de poortwachter van het financiële stelsel, die dit aanpakt!

Interessante baan?
Solliciteer nu

Organisatie

Onze klant (landelijk) streeft ernaar om op een verantwoordelijke manier de samenleving te beschermen tegen financiële economische criminaliteit.

Functie

Jij & jouw functie

Binnen Klantoffboarding behandel je de klanten met het hoogste risicoprofiel en beoordeel je of de geconstateerde risico’s voldoende grond zijn om de dienstverlening met de klant te beëindigen. Hiervoor kijk je onder andere naar de impact voor de klant en de bank, de juridische basis maar ook kritisch naar de kwaliteit van het voortraject. Uniek binnen Rabobank is dat bij Offboarding alle FEC risico’s voorbij komen. Denk bijvoorbeeld aan; mediasignalen, sancties, AML, en complexe structuren. Een betere manier om jouw kennis te vergroten is er toch niet?

Hoe ziet jouw dag eruit?

  • Gezamenlijke dagstarts, waar loop je tegen aan en waar kunnen wij elkaar helpen?

  • Het voeren van (telefonische) klantgesprekken waarbij je niet schroomt om de kritische vragen te stellen.

  • Het analyseren van alle beschikbare informatie om tot een juridisch oordeel te komen om wel of niet afscheid te gaan nemen van een klant.

Voorbeelden uit de praktijk

  • Is het een klant die past binnen de risk-appetite van de Rabobank?

  • Zo niet, hoe ga jij de klant/advocaat/rechter uitleggen waarom niet?

  • Welke producten zeg je op en binnen welke termijn ga je dit doen en waarom?

  • Deze vragen verwerk je in een advies waarna wordt besloten of het door jou voorgestelde advies redelijk is en de klant niet onevenredig treft.

Functie eisen

Jij & jouw talent

  • Je bent in het bezit van minimaal een hbo-diploma; bedrijfs-(economisch), juridisch of criminologie.

  • Je snapt hoe zakelijke relaties en organisatiestructuren in elkaar zitten.

  • Minimaal één jaar relevante werkervaring.

  • Bij voorkeur bancaire werkervaring en kent de systemen binnen de bank (i.e. Siebel).

  • Je hebt analytisch vermogen, je weet tot de kern te komen maar bent bovenal leergierig.

  • Je bent flexibel, gedreven en wilt graag exact weten hoe de vork in de steel zit.

  • Samen met ons ben je een harde werker die het beste uit zichzelf wil halen.

Aanbod
  • Detacheringscontract, met uitzicht op een vast contract;

  • Uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden;

  • 13e maand;

  • 8,33% vakantietoeslag;

  • 25 vakantiedagen per jaar naar rato;

  • Pensioen conform NBBU-CAO;

  • Reiskosten van 0,23 per gereden km bij eigen vervoer of OV vergoeding;

  • Vergoeding eventuele te maken overnachtingskosten tijdens duur van de opdracht. Dit naar redelijkheid en in onderling overleg;

  • Opleidingsmogelijkheden indien gewenst en benodigd;

  • Eenmalig €250 thuiswerkvergoeding om jouw thuiswerkplek goed in te kunnen richten;

  • Deelname aan leuke uitjes, bijeenkomsten en trainingen;

  • Internetvergoeding €40 per maand naar rato;

  • Goede begeleiding door fieldmanagement, HR en Recruitment vanuit B&P Professionals.

B&P in beeld
Sollicitatieformulier
Voornaam is een verplicht veld.
Achternaam is een verplicht veld.
E-mailadres is een verplicht veld.
Telefoon is een verplicht veld.
Deel deze vacature
Whatsapp