Organisatie
Voor onze klant (landelijk) zijn wij op zoek naar een Adviseur Starter- en Ondernemersdesk.
Functie
Als Specialist Klantenservice Onboarding Bedrijven ben jij hét aanspreekpunt voor startende ondernemers en nieuwe zakelijke klanten voor Rabobank. In je klantgesprekken met zowel een startende- als een bestaande ondernemer, achterhaal jij plannen en wensen van de ondernemer en stem jij mogelijkheden buitengewoon goed af met de klant. Heb je de klant geaccepteerd na het in kaart brengen en beoordelen van de risico’s (Know Your Customer)? Dan zorg je ervoor dat de juiste producten worden aangeboden, zoals bijvoorbeeld betaalrekeningen en verzekeringen. Zo ondernemen we samen!
Dit spreekt jou aan
- Je maakt klanten blij! Je bent hét visitekaartje van de Rabobank en je beantwoordt vragen van startende zakelijke klanten via telefoon. Bellen is leuk! In de toekomst voegen we hier chat aan toe;
- Je signaleert kansen! Je kunt goed luisteren en benut waar mogelijk cross-sell mogelijkheden voor een nóg beter advies. Je hebt een vlotte babbel en je hebt lef;
- Je werkt aan je eigen ontwikkeling! Naast een uitgebreide opleiding vinden we het belangrijk dat jij jezelf iedere dag blijft ontwikkelen. Door feedback te geven en ontvangen ontwikkel jij je als adviseur én als mens en creëer je kansen voor je verdere loopbaan.
Functie eisen
- HBO-diploma of MBO 4-diploma met aangetoond HBO werk- en denkniveau middels assessment;
- Aantoonbare ervaring in klantcontact;
- WFT Basis en WFT Schade Particulieren behaald voor de start;
- WFT Schade Zakelijk behaal je binnen 6 maanden na de start.
Aanbod
- Detacheringscontract;
- Uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden;
- 13e maand;
- 8,33% vakantietoeslag;
- 25 vakantiedagen per jaar naar rato;
- Pensioen conform NBBU-CAO;
- Reiskosten van 0,19 per gereden km bij eigen vervoer of OV vergoeding;
- Vergoeding eventuele te maken overnachtingskosten tijdens duur van de opdracht. Dit naar redelijkheid en in onderling overleg;
- Opleidingsmogelijkheden indien gewenst en benodigd;
- Deelname aan leuke uitjes, bijeenkomsten en trainingen;
- Goede begeleiding door fieldmanagement, HR en Recruitment vanuit B&P Professionals.