fbpx
Bilthoven
32 uur per week
Verzekeren

Administratieve binnendienst private insurance

Wil jij excellente service bieden aan private insurance klanten? We zijn op zoek naar een administratieve binnendienst. Spreekt deze doelgroep je aan? Lees dan verder.

Interessante baan?
Solliciteer nu

Organisatie

Onze opdrachtgever focust zich op vermogende particulieren, ondernemers en families met bijzondere bezittingen en hobby’s. Door de jaren heen hebben zij veel kennis opgebouwd over en zich gespecialiseerd in deze doelgroep. Interne vakspecialisten, maatwerkproducten en gespecialiseerde verzekeraars vormen hiervoor de perfecte mix. Samen zorgen zij voor de beste oplossing op verzekeringsgebied. Eén van de zeer weinige verzekeringskantoren in Nederland, die zich hebben toegelegd op dit kleine, maar bijzondere marktsegment. Dat is wat hen onderscheidt in de verzekeringsmarkt.

Gevestigd in regio Utrecht en met een team van ca 30 professionals bedienen zij de private insurance markt. Maatwerk is standaard. FD Gazelle Award ontvangen voor snelgroeiend bedrijf in de verzekeringsbranche. Streven naar een 9+ klantbeleving en doen daar alles voor. Extern formeel en intern informeel en persoonlijk. Veel vrijheid, verantwoordelijkheid en focus op persoonlijke ontwikkeling gericht op jouw talenten. Een mooie inpandige bar waar geregeld een borrel wordt gedronken om successen te vieren. Kernwaarden zijn: oprecht helpen, net een stapje extra en persoonlijke betrokkenheid. Daarmee maken zij het verschil!


Functie

Jij ondersteunt de relatiebeheerders en bent de spin in het web en hebt nauw contact met onze backoffice afdeling. Je zorgt er voor dat afspraken worden voorbereid. Daarnaast verwerk je gespreksverslagen en mutaties en zorgt voor agenda’s en taken, zodat de klanten optimaal verzekerd zijn. Een zeer veelzijdige en uitdagende functie.

  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor relatiemanagers en verzekeraars;
  • Je verwerkt mutaties;
  • Je maakt en controleert verzekeringsoverzichten;
  • Je verricht administratieve werkzaamheden;
  • Je beantwoordt vragen, zowel telefonisch als per e-mail;
  • Je bereidt afspraken voor met relaties voor de relatiebeheerders;

Functie eisen

  • Je hebt relevante werkervaring;
  • Je beschikt over (basis)kennis van particuliere schadeverzekeringen;
  • Je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden (zowel mondeling als schriftelijk);
  • Je hebt oog voor detail en een hands-on mentaliteit;
  • Je bent oprecht en betrokken (je zet die extra stap);
  • Je hanteert een hoog serviceniveau;
  • Je bent communicatief sterk en voelt de balans tussen formeel én betrokken goed aan;
  • Je bent zelfstandig met verantwoordelijkheidsgevoel;
  • Je bent WFT gecertificeerd of bereid deze certificaten snel te behalen
Aanbod
  • Prettige professionele en collegiale werksfeer;
  • Premievrij pensioen!
  • Salaris ca. tussen €2000 en €3600 bruto per maand obv 40 uur;
  • Goede ingerichte (thuis) werkplek en ruime mogelijkheid voor remote werken (40% thuis);
  • 25 vakantiedagen
  • Reiskostenvergoeding en thuiswerkvergoeding (€2,- per thuis gewerkte dag)
  • Ruimte voor ontwikkeling en doorgroei.
B&P in beeld
Sollicitatieformulier
Voornaam is een verplicht veld.
Achternaam is een verplicht veld.
E-mailadres is een verplicht veld.
Telefoon is een verplicht veld.
Deel deze vacature
Whatsapp