fbpx
Utrecht en omgeving
32 uur per week
Verzekeren

Administratief medewerk(st)er verzekeringen

Je bent administratief sterk en hebt een oog voor detail… de kleinste afwijkingen of bijzonderheden worden door jou gesignaleerd! Zelfstandig werken is voor jou geen enkel probleem, maar je krijgt ook energie van een goede samenwerking. In deze functie schakel je namelijk veel met de relatiemanager en met de binnendienst adviseurs. Zie onderstaand voor meer informatie


Interessante baan?
Solliciteer nu

Organisatie

Een verzekeringsmaatschappij die gefocust is op vermogende ondernemers, particulieren en families met bijzondere hobby’s en bezittingen. Is gevestigd in de regio Utrecht en er wordt binnen deze organisatie altijd gestreefd naar een 9+ klantbeleving. Een erg mooi bedrijf om voor te werken!

Functie

Je bent verantwoordelijk voor de controle van alle particuliere polissen, zowel op provinciaal- als volmacht niveau. Daarnaast controleer en verwerk je financiële boekingen. Je bent zeer nauwkeurig én hebt oog voor detail.

  • Je verwerkt en verstuurt volmacht polissen;
  • Je verwerkt en verstuurt volmacht polissen;
  • Je controleert en verwerkt financiële boekingen en verstuurt de bijbehorende nota';
  • Je zorgt voor de administratieve verwerking van provinciale polissen;
  • Je controleert (prolongatie)polissen zowel op inhoud als op onjuistheden.

“Maatwerk bieden is bij ons standaard, standaard is bij ons uitzondering”

Functie eisen

  • Je hebt affiniteit met verzekeringen;
  • Je hebt minstens 2 jaar werkervaring in een soortgelijke rol;
  • Je bent administratief sterk en van nature klantgericht;
  • Je bent zéér zorgvuldig, nauwkeurig en kritisch;
  • Je signaleert zelfstandig de kleinste afwijkingen en bijzonderheden;
  • Je bent proactief en hebt een hands-on mentaliteit;
  • Je bent in het bezit van WFT diploma’s (of bent bereid deze te behalen).
Aanbod

Wij bieden een zelfstandige functie met veel eigen verantwoordelijkheid. Je kunt bij ons heel breed aan het werk, veel leren en investeren in jezelf. Communicatie richting relaties is formeel, de werksfeer op kantoor is informeel. Kenmerkend voor onze dienstverlening zijn het persoonlijke contact, het bieden van maatwerk, oplossingsgericht denken en ons uitstekende serviceniveau.

  • Prettige professionele en collegiale werksfeer;
  • Premievrij pensioen!
  • Salaris afhankelijk van je werkervaring (tussen €2400 en €3600 bruto o.b.v. 40 uur);
  • Goede ingerichte (thuis) werkplek en ruime mogelijkheid voor remote werken (40% thuis)
B&P in beeld
Sollicitatieformulier
Voornaam is een verplicht veld.
Achternaam is een verplicht veld.
E-mailadres is een verplicht veld.
Telefoon is een verplicht veld.
Deel deze vacature
Whatsapp