Eindhoven
32 uur per week
Bancair & Verzekeren

Administratief Medewerker

Heb jij ervaring in een administratieve rol, een afgeronde MBO 4 opleiding en klantgericht?

Dan zijn wij op zoek naar jou!


Interessante baan?
Solliciteer nu

Organisatie

Voor een klant in de bancaire sector zijn wij op zoek naar een administratief medewerker.

Binnen de afdeling waar je komt te werken, worden administratieve voor de keten Financieren (Geld Nodig Bedrijven en Klant) taken zonder telefonisch klantcontact ondergebracht bij Operations. De werkzaamheden zijn centraal binnen Operations Financieren belegd en worden op vier verschillende locaties in het land uitgevoerd. Operations focust zich op het foutloos en efficiënt afhandelen van administratieve taken. De lokale banken blijven verantwoordelijk voor het klantcontact, advies, klantbeheer en de commerciële resultaten.

Operations streeft naar operational excellence en de focus ligt op efficiency, (data)kwaliteit, uniformiteit, robotisering en kortere doorlooptijden voor de klant.

Functie

  • Uitboeken bedrijfsfinancieringen
  • Afboeken verlies en verwerken kredietrevisie
  • Beheren signalen (over- en achterstanden vanuit KBF)
  • Beheren bedrijfsfinancieringen – aanpassen gerelateerd kredietlimiet
  • Opstellen aflosnota en renteverlengingen
  • Beheer en beëindigen bouwdepot

Binnen de teams werken de medewerkers aan het continu verbeteren van hun werkproces. De Lean werkwijze, die binnen Operations integraal is doorgevoerd, helpt hierbij. Prestaties en performance worden inzichtelijk gemaakt, wat de basis vormt om de medewerkers elke dag actief te betrekken bij de doorontwikkeling. Hierdoor ontstaat een dynamische sfeer, gericht op efficiencyverbetering en een lerende organisatie voor zowel team als individu.

Functie eisen

  • Afgeronde MBO-4 opleiding;
  • Werkervaring in een administratieve rol. Bij voorkeur in de bancaire sector als administratief ondersteuner bedrijven;
  • Bij voorkeur kennis van Lean.

Naast de twee kerncompetenties Samenwerken en Klantbelang centraal stellen, herken je in jezelf de volgende competenties:

  • Klantgerichtheid;
  • Organiseren en monitoren;
  • Resultaten realiseren;
  • Stressbestendigheid.
Aanbod
  • Detacheringsovereenkomst voor bepaalde tijd;
  • Uitstekend salaris en goede secundaire voorwaarden als reiskosten, vakantiegeld, vakantiedagen en pensioen conform CAO;
  • We investeren in jou door het aanbieden van opleidingen en trainingen, maar ook in persoonlijke ontwikkeling;
  • Deelname aan leuke bijeenkomsten en uitjes georganiseerd door B&P Professionals;
  • Begeleiding, aandacht en betrokkenheid middels fieldmanagement;
  • Onderdeel worden van een leuke en informele organisatie waarbij “de mens centraal staat”.
B&P in beeld
Sollicitatieformulier
Voornaam is een verplicht veld.
Achternaam is een verplicht veld.
E-mailadres is een verplicht veld.
Deel deze vacature
Mail Whatsapp