Organisatie
Onze opdrachtgever is onderdeel van een intermediairscollectief met ca 250 medewerkers en is één van de assurantiekantoren op gebied van schade- en inkomensverzekeringen. Al meer dan 80 jaar behartigen zij de verzekeringsbelangen van hun klanten. Als lid van de Adfiz zijn ze professioneel en onafhankelijk in hun adviezen op het gebied van transportverzekeringen. Ze werken vanuit hun locaties in Coevorden, Veenendaal en vanuit huis. Er heerst een informele sfeer, waarbij eigen inbreng wordt gestimuleerd.
Ze zijn gespecialiseerd in het beroepsgoederenvervoer tot ca 50 auto’s en kennen deze markt als geen ander. Vanuit een integrale aanpak geven ze advies over alle risico’s waar een transportonderneming mee te maken kan hebben.
Functie
Als accountmanager transportverzekeringen ga je deel uitmaken van het commerciële transport team. Samen met je binnendienst collega ben je verantwoordelijk voor het inventariseren en adviseren van transportverzekeringen. Maar ook Employee Benefits (verzuimverzekeringen, collectieve ongevallen verzekeringen en Arbo verzekeringen) is hier onderdeel van. De behoeftes van de klant staan hierbij altijd voorop!
Je houdt je onder andere bezig met:
- Het inventariseren en adviseren van transportverzekeringen en het doornemen van het bestaande verzekeringspakket.
- Portefeuille onderhoud en uitbreiden van de bestaande verzekeringspakketten.
- Het opvragen en zelf maken van offertes (samen met jouw binnendienst collega).
- Het bezoeken van bestaande (75%) en nieuwe klanten (25%).
- Potentiele klanten adviseren en zoeken naar passende verzekeringsproducten.
- Je creëert commerciële kansen en draagt hiermee bij aan de groei van de organisatie
Functie eisen
- Een gezellige, enthousiaste persoonlijkheid met een afgeronde MBO+ of HBO opleiding.
- Minimaal 3 jaar werkervaring in een soortgelijke functie of (zakelijke) verzekeringsbranche is een pré.
- Je bent in het bezit van WFT Basis, WFT Schade (zakelijk en particulier) en WFT Inkomen eventueel aanvullend met WFT Vermogen (of bereid te willen zijn om hiervoor te gaan leren).
- Commerciële, advies- en servicegerichte instelling.
- Enthousiast, proactief, doortastend en resultaatgericht.
- Flexibiliteit, ook ’s avonds en/of op zaterdagochtend dienen er klanten bezocht te worden.
- Kennis van ANVA.
Aanbod
- Een uitdagende functie in een informeel, groeiend en ambitieus bedrijf.
- Een gezellige werkomgeving binnen een leuk team, waarin je veel vrijheid hebt.
- Mogelijkheden om jezelf persoonlijk te blijven ontwikkelen.
- Auto van de zaak (€30.000-€35.000)
- Mogelijkheden tot thuiswerken, waarbij wij faciliteren in een goede werkplek.
- 27 vakantiedagen en een gunstige pensioenregeling.
- Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder korting op je schadeverzekeringen.
- Een marktconform salaris (€4000-€4500 bpm obv 40 uur)
- Een fulltime dienstverband (40 uur per week) met flexibele werktijden.