fbpx
Utrecht
40 uur per week
2300-2500
Bancair Zakelijk

Accountmanager binnendienst SME Banking

Als accountmanager binnendienst SME banking zet je zakelijke klanten centraal en ben je actief bezig om deze klanten vanuit het Click‐call‐face model te bedienen. Spreekt dit je aan en wil je werken bij één van de grootbanken in Nederland, dan is dit je kans!

Interessante baan?
Solliciteer nu

Organisatie

Je bent werkzaam in 1 van de SME regio’s (Noord, West of Zuid) maar ondersteunt klanten uit heel het land. Met het oog op de SME contactstrategie ‘Click‐call‐face’ worden klanten zoveel mogelijk via de verschillende digitale kanalen ondersteunend. Op deze manier kun je niet alleen vanaf een van de kantoren maar ook vanuit bijvoorbeeld je huiskamer ondersteuning bieden aan onze klanten. Binnen SME Banking onderschrijven we het Nieuwe Werken dan ook volledig. Je werkt 3 dagen per week op locatie. De overige dagen kun je zelf bepalen vanaf welke locatie je werkt. Tijdens Covid‐19 werken wij zoveel mogelijk vanuit huis. De afdeling bestaat uit circa 70 medewerkers Klantondersteuning, verdeeld over 6 teams in 3 regio’s. Jij creëert samen met hen de sfeer!

Functie

Je bent verantwoordelijk voor het ondersteunen van de klant. In je dagelijkse werk ben je bezig met het verrichten van voorbereidende, kredietprocesmatige, kredietinhoudelijke, commerciële en overige ondersteunende activiteiten. Daarnaast ben je samen met je team en een team uit een andere regio op landelijk niveau verantwoordelijk voor een cluster van verschillende processen en activiteiten. Dagelijks ben je bezig de klanttevredenheid, rendement, risicobeheer en het marktaandeel. Je interesseert je voor wat er in de wereld gebeurt en begrijpt wat deze gebeurtenissen voor invloed hebben op de klanten en de bank. Je hebt een lange termijn focus op de behoeften van de klant en zorgt altijd voor een goede afweging tussen de belangen van de klant en bank.

Functie eisen

Je bent klantgericht en hebt een drive om te vernieuwen en verbeteren. Je voelt je ondernemer en hebt dan ook oog voor zowel commerciële kansen als risico's. Je wilt jezelf voortdurend verbeteren en je staat open voor de veranderingen die er voor moeten zorgen dat we als team beter worden. Je bent een teamplayer en je ziet samenwerken met anderen als vanzelfsprekend en krijgt energie van het bouwen aan deze nieuwe afdeling.

  • Hbo‐werk‐ en denkniveau aangetoond door opleiding(en) en/of aantoonbare ervaring die gelijk staat aan dit werk en denkniveau.
  • Basis kredietkennis en kennis met betrekking tot Risk Management.
  • Basis kennis van (commerciële) ontwikkelingen binnen de Nederlandse bancaire markt en de maatschappelijke ontwikkelingen met betrekking tot het zakelijk bancaire vakgebied;
  • Basis kennis van commerciële processen en technieken, klantenprofielen, het kunnen herkennen en benutten van kansen.
  • Affiniteit met digitale ontwikkelingen (Robotisering, Artificial Intelligence e.d.)
Aanbod
  • Detacheringsovereenkomst voor een jaar met optie tot verlenging;
  • Uitstekend salaris en goede secundaire voorwaarden als reiskosten, vakantiegeld, vakantiedagen en pensioen conform CAO, afhankelijk van ervaring (range ligt tussen de € 2.300,- en € 2.500,- bpm);
  • Deelname aan leuke bijeenkomsten en uitjes georganiseerd door B&P Professionals;
  • Begeleiding, aandacht en betrokkenheid vanuit fieldmanagement;
  • Mogelijkheid tot het volgen van opleidingen;
  • Onderdeel worden van een leuke en informele organisatie waar de mens centraal staat.
B&P in beeld
Sollicitatieformulier
Voornaam is een verplicht veld.
Achternaam is een verplicht veld.
E-mailadres is een verplicht veld.
Deel deze vacature
Whatsapp